23 Kasım 2011 Çarşamba

rana efnan'ın yelekleri

çok kıymetli öğrencim seher hanımın kızım rana efnan'a örmüş olduğu yelek.kendisiyle yollarımız gelinini ziyarete nevşehire geldiğinde kesişti. o dönemde çalışıyordum.kursa geldi bir gün.öylece başladı güzel dostluğumuz 6 yıldır telefonda görüşmeye devam ediyoruz.sağolsun kızımı öğrenince bu güzel yeleği örmüş.ellerine ve emeğine sağlık seher  hanımcığım.



 bu yeleğide rana efnanın babaannesi ördü.yapımı bayağı bir zor..ben cesaret edemiyorum örmeye...

bugünlük bu kadar sevgiyle ve saygıyla kalın...

8 yorum:

  1. ne kadar güzel örnekler... örenlerin ellerine, emeğine sağlık...
    sevgili Rana Efnan'da iyi günlerde kullansın inşallah...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Hediye gelen yelek güzel olmuş hanımefendinin emeğine sağlık,ama ben babaanneninkini daha çok beğendim,Ranan Efnan mutlu günlerde giysin canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. okuyancığım çok teşekkür ederim.amin canım inşallah hep sağlıklı olur güzel kızım ve herkesin evladı.
    nuraycatasarımlar çok teşekkür ederim.sağolsun babaannemiz çok güzel şeyler ördü ara ara yayınlayacağım inşallah

    YanıtlaSil
  4. İki yelek de çok güzel güle güle giysin. güzel kızınız :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim hülya abla.

    YanıtlaSil
  6. ören eller dert görmesin.
    canım benim alttaki yeleği bende ördüm hatta tkm olarak emeksensin koydum satılması için bak yapmak istersen blogumda ayrıntılı açıklaması var ilk başta zor gibi ama inanılmaz zevkli bir örnek. link bırakıyorum sana:)
    http://orgucantam.blogspot.com/2011/09/yeleksapkapatik-veeeee-aciklamalari.html


    bir kenarda bulunsun örmek istersin belki ben şimdi aynı yeleği görünümünü farklı dizayn ediyorum:))

    YanıtlaSil
  7. örgü çantam canım benim, senin blogunla bu model sayesinde tanışmıştım o zamanlar bloğum yoktu henüz.paylaşım için çok teşekkür ederim öğrenecek o kadar çok şey varki sağolun.
    çok teşekkür ederim adadeniz sevgiler

    YanıtlaSil