9 Mart 2013 Cumartesi

yavru kedimiz ve alıç turşusu.

merhabalar hepinize.....hafta sonu malum olduğu üzere geç bir kahvaltı yapıldı..bloglar arası gezinirken bu şirin kediciği görüp aşka gelip kızımın bir çorabını feda edip denedim.sonuç güzel oldu.üretime devam edeceğim büyük ihtimalle....

hafta içine dönecek olursak.... perşembe günü sevgili arkadaşım fatma geldi ve hastahaneyi ziyaret ettik çok şükür tam kan sayımında bir problem yok...kendimi kansız mıyım acaba kuşkusundan kurtarmış oldum...gelirken ömrümde ilk defa denediğim  alıç turşusunu getirmiş..alıcı çok severim.. turşusunu  da çok sevdim..
 tabii turşunun yanında ya kısır olmalı ya da patates salatası bence...en kolayını yaptım....afiyetle yedik.
 alıç turşusunun fotoğraflarını çekmeyi de çok sevdim.....
sevgiyle ve saygıyla kalın mutlu ve huzurlu hafta sonları hepinize.

26 yorum:

  1. Kediciğe bayıldım. Çok şeker olmuş canım, emeğine sağlık.Becerebilir miyim acaba, denesem mi?:)))
    Turşuyu çok ama çok severim. Bu arada dün de kısır yaptım:)
    Güzel bir hafta sonu geçirmeni diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adresini verdiğim sitede aşamalı olarak anlatılmış.mutlaka yapmalısın.çok teşekkürler.sen ve kedilerin de güzel bir hafta sonu geçirin canım öptüm sevgiler.

      Sil
  2. ellerine sağlık canım çoraptan kediyi çok beğendimm çok cici olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blognuzu çok beğendim izlemeye aldım.Alıç turşusunu hiç duymamıştım çok değişik geldi denemek lazım.Ellerinize sağlık.Bende sizi blogma bekliyorum umarım bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz hatice hanım.benim de ilk denemem.çok hoş bir tadı var..mutlaka gelicem sevgiler.

      Sil
  4. Canım benim bırak yemeyi görmiyeli yıllarrrrr oldu alıçları:))))))))))))
    çocukken Ankarada iplere diziliolarak satarlardı kolye gbi boynumuza takıp yerdik:))))) benim hazinem gibiydi nasıl tadını çıkara çıkara yerdim ama İzmie de pek rastlamadım.Turşusu yapıldığını da ilk kez duydum afiyet bal olsun .

    pisiciğin çok şekerr çokkkkk
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizimde çocukluğumuzun en güzel anısıydı alıç.yıllar sonra beyşehir de rastlayınca nasıl mutlu oldum anlatamam.üstelik çalıştığım köyün yolları alıç ağaçlarıyla kaplı.giderken gelirken eşime ısrar ede ede topluyorum.şimdi eşiminde favorisi...turşusunu da arkadaşım vasıtasıyla öğrenmiş oldum yeşil zeytini andıran bir tadı var.sevgiler.

      Sil
  5. merhabalaar :) kediciğe bayıldımmm ...alıç turşusunu ilk defe duydum ve çok merak ettim denemeyim hemen ..ellerinize sağlık :)
    sevgilerlee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoş geldiniz.benim de ilk deneyimim.çok hoş tadı.sevgiler.

      Sil
  6. kediciğe bayıldım. İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Hi, everything is going well here and ofcourse every one is sharing facts, that's truly excellent, keep up writing.

    Feel free to visit my web site; Cuma Suresi ve Meali

    YanıtlaSil
  8. Hello! Someone in my Facebook group shared this site with us so I came to take a look.

    I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will be tweeting this
    to my followers! Great blog and fantastic style and design.


    My blog post ... www.E-affiliatemarketing.com

    YanıtlaSil
  9. İlk defa duydum bu alıç turşusunu..Nerede bulabilirim ki acaba? bir denesem ben de..Turşuculara sorayım bakalım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk defa beyşehirde tattım bu turşuyu.çok güzel.denemeni tavsiye ederim.bulursan afiyetler olsun.sevgiler.

      Sil
  10. kedicik süper :)

    Bana da beklerim ;
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. merhaba alıç sekere ıyı gelır elıne sağlık

    YanıtlaSil
  12. alıç sirkesinin tarifini istiyorum arkadaş

    YanıtlaSil
  13. çok güzeldi . teşşekkürler

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil