4 Mart 2013 Pazartesi

mercan aşkına

merhaba sevgili dostlar...uzun zamandır alışveriş postu kombin postu yapmıyordum.yazdan bu tarafa aldıklarım birikti.bende şu güzel bahar günleri başlarken bahara yakışır bir kombinle sizleri başbaşa bırakıyorum....ayakkabıyı  2 yıl evvel rengine vurulup cihanbeyli den almıştım hiç kullanmak nasip olmadı...çantaya bu yıl ramazan bayramı alışverişinde rastladım.eşarp ise konya zaferdeki eşarp mağazalarından....renk olarak öyle uyum sağladılar ki..hepsini farklı zamanlarda ve birbirine uyup uymayacağını bilmeden aldım....böyle bir kombin çıktı ortaya...hayırlı ve güzel günlerde kullanırım inşallah....

 kolye kayınvalidemin rana efnan' a hediyesi... şimdilik ben kullanıyorum.tabii ki kızımdan izin alarak...rana efnan o kadar memnun kalıyor ki ondan izin alıp kolyesini kullanmama.''elbette ki anneciğim ''diyor...o zaman kucaklayıp öpmelere doyamıyorum...

işte böyle dostlar....şimdilik sevgiyle saygıyla kalın.....

19 yorum:

  1. çok güzel bir kombin olmuş ama kolye hakiketen harika imiş:)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ben de bayılırım mercan rengine hepsi çok yakışmış birbirine güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.bende görünce hayran kalmıştım ayakkabıya.sonrasında diğerleri geldi.sevgiler.

      Sil
  4. güle güle giy.nasıl olmuş o kadar tutmuşlar birbirlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.bazen özel olarak arayıp bulamam bu kadar uyumu bir arada.sevgiler.

      Sil
  5. güle güle kullan ne güzel cıvıl cıvıl hepsi

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım....
    rengi çok güzel...

    YanıtlaSil
  7. renk harika güle güle kullanın :) bu arada hemşehriyiz galiba bir kere daha yazmıştım ama bana geri dönmediniz :(

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım hoşgeldiniz.sayfanızı ziyarete geldim ancak yorum bırakamadım...sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Mihrimah renk gerçekten harika içim açıldı iyi günlerde kullanman dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. canım süper bir renk özellikle de fular şal daki tona bayıldım sağlıkla kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.bende çok sevdim bu rengi.bu yaz sık sık kullanırım artık.sevgiler.

      Sil