16 Kasım 2011 Çarşamba

bir şapkamız oldu bizimde...

malum henüz iyileşmedik kızımla... bu aralar hastalığında etkisiyle iyice huzursuz.onu uyutunca bir ıhlamur demledim..bu arada da blog arkadaşalarımı ziyaret ettim..ve bu güzel şeyle karşılaştım banu ablanın bloğunda.nasıl bir hızla yaptım şaşarsınız... bizimle böyle güzel bir paylaşımda bulunan banu ablaya tekrar teşekkürler...
kızımın ısrarları neticesinde dolabının kapağına yapıştırdık nasıl sevindi anlatamam....


sevgiyle ve sağlıkla kalın....

6 yorum:

  1. Ay bi şaşırdım ki :))
    Sandım ki pişti olduk, okuyunca daha da şaşırdım, bu ne hız, hem de çok daha güzeli olmuş, ellerine, zevkine sağlık, mutlu oldum :))

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim örgüçantam....
    canımsın banu abla mutevazılığın için ayrıca teşekkür ederim...birkaç gündür hastayım elim kolum kalkmıyo..ama senin güzel şapkanı görünce dayanamadım... ellerine sağlık tekrar

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok beğendim..Çok güzel olmuş canım..
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim hayat cafe bende çok severek yaptım

    YanıtlaSil
  5. emegıne sağlık canım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil