14 Ekim 2012 Pazar

kış hazırlıkları 1..

kışlık hazırlıklar için tuttum pazarın yolunu..aldım biberleri ,domatesleri, kelekleri, çilekleri,bamyaları patlıcanları, kırmızı biberleri, yeşil acı biberleri....
öncelikle çilekleri bir güzel temizledim yıkadım yatırdım şekere..bekledim bir gece...


 iyice sulanan çilekleri  kaynattım tenceremde...bir büyük bir küçük kavanoz reçelim oldu...
 fotoğraf makinam güzel çekim yapamıyor maalesef..yoksa bu çileklerin rengi çok harikaydı...
devamı gelecek...sevgiyle ve saygıyla kalın.....

14 yorum:

  1. Eline sağlık, afiyetler olsun:)

    YanıtlaSil
  2. afiyetle tüketin:)) hepsi birarada biraz zor olacaktır ama....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.biraz zorladı beni ama 3 günde hepsi yerine yerleşti çok şükür.sevgiler

      Sil
  3. sağlıkla afiyetle tüketin inş. canım.

    ben dört kavanoz çilek reçeli yapmıştım ama çok sulu olmuştu geçen gün çıkarp boşalttım tencereye yeniden kaynattım (akılsız kafam:)) içine az şeker ve bir iki damla limon koydum iyice kaynatıp kavanozlara aldım ters çevirdim.
    soğuduğunda kavonozları düzelttim veee rezalettt öyle koyulaşmışki dibe inmedi çıkarıp bir kaba aldım artık reçelim yok ama çilek pestilim var:)))))))))))))
    lezzeti güzel vallahi pestil yapayım desem hayatta olmazdı .
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım aynı sorunu bende beyaz kiraz reçeli yaparken yaşadım.ama ben çok kaynatınca kirazların ahı gitti vahı kaldı...hayırlısı bakalım sevgiler

      Sil
  4. Çok severim, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  5. ohh süper valla annem gibisiniz ne güzel :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım ALLAH güle güle sağlıcakla yemeyi tüketmeyi nasip etsin ,selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  7. blogumda size ait bir ödül var beklerim sevgiler
    http://nisamla.blogspot.com/2012/10/o-bir-anne-bir-odul-geldi-bana.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sevgiler.ödül için ayrıca teşekkür ederim.

      Sil