10 Eylül 2012 Pazartesi

hayatımızdan kısa kısa 2

fotoğraf makinamız yine sorun çıkartınca turşumun fotoğrafını çekemeyen ben ramazan bayramındaki anılarımı yayınlamaya devam edeceğim...arefe gününe geri dönüyorum.eşimin abisi ve kardeşinin de dahil olduğu kalabalık bir gündü.tüm aile bir aradaydık anlayacağınız.çocukların  şen kahkahaları, aramıza birkaç ay önce katılan minik ali kemal in tatlı hareketleri, bahçemizin renk cümbüşü,mutlu olan kayınvalidem ve kayınbabam...hepsi çok güzeldi.o güzel günün yaşandığı bahçemizden birkaç kareyle başbaşa bırakıyorum sizleri...




biberlere bayıldım....

bahçemizden gün batımı manzarası...
devamı gelecek....sevgiyle ve saygıyla kalın dostlar

3 yorum:

  1. Sevgili Mihrimah uzun zamandır senden ses çıkmıyordu geri dönmene sevindim.sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Bu sene köye gidemedik maalesef bağ bahçe de göremedik. Ne güzel fotoğraflar bayıldım

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir bahçeymiş...

    YanıtlaSil