4 Aralık 2011 Pazar

güzel bir hafta sonu

cumartesi akşamı çok sevdiğimiz kıymetli aile dostlarımız güzel kızlarıyla bizi ziyarete geldiler.rana efnan öğle uykusunu es geçip babasıyla oyuna dalınca akşam üzeri misafirlerimiz gelmeden mışıl mışıl uyudu.benim için güzel bir durumdu aslında. yemek servisi yaparken kolaylık oldu.ama minik azra rana yı çok özlediği için epey bir süre rana efnanı aradı durdu.biz her uyuyo dediğimizde de tatlı tatlı ''uyuyup büyüyecek'' dedi.rana efnan azra yı fazla yalnız bırakmadı ve gece  saat 10 da uyandı.ben nasıl uyuyacak tekrar diye düşünürken hoş sohbet muhabbetle saat 2 ye kadar oturunca minik kızlarda kolaylıkla uyudular . nasıl mutlu olduk anlatamam.insan sevdikleri yanında yakınında oldukça mutlu.bizlere böyle güzel bir hafta sonu yaşattıkları için arkadaşlarımıza çok çok teşekkür ediyorum....bugün öğleden sonra minik ilçemizi tanıtmak için ufak bir gezintiye çıktık.gidilecek fazla bir yer yok aslında.göletin çevresindeki mesire alanına ve gölete bir yürüyüş yaptık.

 gölet yarıya kadar donmuş.taş attık nereye kadar  dondu diye bayağı bir kısım donmuş vaziyetteydi.kızlar da taş attılar bol bol havada güneşliydi şansımıza.güzel güzel gezdik.
 eşim test için donan bölüme doğru yürüdü.gerçi çok uzaklaşmadı kıyıdan ama ...
tabiki biz hanımların vazgeçilmezi alışverişide araya sıkıştırıp kızlara toka aldık birde paspas aldım.kızım çok sevdi'' anne ne kadar güzel bu nerden aldın sen bunu'' dedi durdu.ben paspası alırken azrayla mağazayı keşif çalışması yapıyordu .görmedi aldığımı.kızım için uğur böceğide aldım şimdi ellerinin üstüne yapıştırmış geziyor evde.allahıma şükürler olsun iyiki güzel dostlarımız var.iyiki rabbim sevgiyi koymuş kalplerimize....
bu arada diğer postlara yazmış olduğunuz güzel yorumlara cevap yazamadım biraz yoğundum bu hafta.bu sebeple kusura bakmayın.birde vizeler başlıyor bir yandan ev bir yandan minik kızım umarım başarılı olurum.dualarınızı bekliyorum.
bizden bu kadar sevgiyle ve saygıyla kalın.....

7 yorum:

  1. Buraları neresi acaba yazmamışsın siz gezin ben çalışayım kader utansın....

    YanıtlaSil
  2. cihanbeyli ilçesi ablacığım.sizde çok çok güzel işler yapıyorsunuz ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. dostlarla geçirilen güzel bir hafta sonu sana süper bir doping olur ve vizeleri de atlatırsın eminim. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel zaman geçirmişsiniz.Dostlarla geçirilen zamanlar ilaç gibi geliyor insana.Sınavda başarılar,Rana'yı da öpün benim için..

    YanıtlaSil
  5. Canım ne güzel böyle dostlara sahipsin..
    Ahh darısı başıma..
    Gölde harika görünüyor..
    Sevgiler canım
    Öpüyorum

    YanıtlaSil
  6. neresi gerçekten burası. Donmuş göl görmek isterdim....

    YanıtlaSil
  7. margazit güzel yorum için teşekkürler inşallah iyi geçer sınavlar.
    çok teşekkürler nazancığım umarım bu yaştan sonra atıldığım okul macerası iyi başlar.
    hayat cafe teşekkürler bizde ilk defa gittik.eşimin işleri çok yoğun olduğu için.
    ada ve deniz cihanbeyli göleti bekleriz her zaman çok teşekkürler.

    YanıtlaSil