27 Ekim 2011 Perşembe

yarım kalan işler 1

uzun zaman önce başlamış olmama rağmen bitiremediğim bir bebek battaniyesi....erzurum daki çok kıymetli arkadaşım Hatice'min kızı ZEHRA  için başlamıştım..son üç motif kaldı haa gayret dediğim şu günlerdede baş ağrılarıyla savaşıyorum.. peşpeşe yaşadığımız üzücü olaylar sebebiyle... azıcık rahatlayınca tığı alıyorum elime biran önce bitirip göndermek için..umarım bayram öncesi bitirebilirim...ve kış gelmeden gönderirim...
bu da kızım için başladığım battaniye tulum .. kızım gece yorgan kullanmaktan hoşlanmıyor  maalesef..hazır tulumların içindede sırılsıklam oluyor.. şimdiye kadar annemin bizim bebekken kullanmamız için ördüğü tulumu giydi.. 5 çocuk büyüten ve benim için çok kıymetli olan tulumu....herkesin annesi ve yaptığı şeyler önemlidir ama benim için dahada kıymetli. canım anneciğim ellerine sağlık ..işte ne zaman biterse artık.. biraz baş ağrılarım hafiflese hemen bitireceğimde ....dua edin..

2 yorum:

  1. Başağrısı bir tutunca da hiç bir şey yaptırmaz,geçmiş olsun.İnşallah bir an önce geçer de bu güzel işleri tamamlarsın.

    YanıtlaSil
  2. güzel duan için teşekkür ederim erguvan vakti

    YanıtlaSil