20 Mayıs 2019 Pazartesi

Çiçek ekmek ve kaktüs aşkım

Hayırlı günler hayırlı ramazanlar...benim çiçek sevdam hayatın her alanını işgal etmiş durumda..en son evde kendi ekmeğimi pişirmek istediğimde bu tarif çıktı karşıma.. puf puf  çiçek ekmek.you tube da tarif mevcut yapmak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim...

Geçen hafta Konya'ya gittik bir iş için tabiki benim gözüm yoldaki seralarda ..içeri girince tüm serayı yüklenip çıkasım  geldi..onkadar çok çeşit çiçek ve hepsinin mis gibi insan ruhunu okşayan kokusu var ki..tabiki eli boş çıkmadım iki tane menekşe iki tane kaktüs aldım.sizlere de gözümün gördüğü güzelliklerden bırakıyorum sayfama...hayırlı günler...



2 yorum:

  1. O renkli kaktüsler boya sanırım. Hiç görmedim çünkü öylesini. Ben de çok severim. Eskiden ne çok yetiştirirdim.

    YanıtlaSil
  2. Evet onleri boyamislar.boyamasalarda yine çok sevimli görünüyor zaten.bende çok severek alıyorum evin büyük kısmını işgal ediyorlar..

    YanıtlaSil