18 Mart 2017 Cumartesi

birinci doğum günümüz

merhabalar... dün Sare Reyyanımın birinci yaş günüydü..Bu minik meraklı kız bir yaşında artık.ablasının okul alışverişini merakla kurcalayan minicik bir kuzuyken şimdi bir yaşında ablasının okuldan gelişini büyük heyecanla karşılayan bir kuzucuk oldu...Rabbim hepimizin evladına hayırlı sağlıklı huzurlu mutlu ömürler versin....bu da bloğumda bir kayıt olsun.ben kızlarımın doğum günlerini yüzlerce lira harcayarak pahalı partilerle kutlamıyorum.onun yerine çekirdek ailemizle ufak bir pasta ve bir hediyeyle hatırlıyoruz.ve onlar adına bir ihtiyaç sahibine yardım ediyorum.amaç birliktelikse ben böyle  minik kutlamalar yapmayı daha çok seviyorum.diğer türlü biraz fazla geliyor bana...Tabi bu benim fikrim.herkese saygım sonsuz. 
sevgiyle ve saygıyla kalın dostlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder