16 Kasım 2015 Pazartesi

güz gülleri..

güneşli bir pazartesi sabahından merhaba herkese...sonbaharın son demlerini yaşadığımız bu günlerde havada güneşi görmek insana mutluluk veriyor.hava ne çok soğuk nede çok sıcak.gerçi benim ev yaşantım kesintisiz devam ediyor ama arada balkonuma çıkabiliyorum.hem ağaçlarıma bakıyorum,hem saksıdaki çiçeklerime..ve de yeni yeni yapılan beton yığınlarına...etrafımızdaki tarlalar bir bir betonarme yapılara dönüşmeye başladı hızla yeşil alan daha da önemlisi tarım alanları yok oluyor.bunun için alınan önlemler çok yetersiz...bu duygularla anneannesi ve kızımın son kalan tarlaların arasından sonbahar etkinliği için gezintiye çıkmalarını izledim...ağaç yapraklarından koleksiyon hazırlamalarını istemiş öğretmenleri.nasıl mutlu oldu anlatamam..epey bi gezindiler sitenin çevresinde..sonunda ellerinde bu güz gülleriyle çıkageldi...gözlerini kapat anne dedi.büyük bi heyecanla poşete topladığı ağaç yapraklarının arasından bu güzellikleri çıkardı.arasırada ''sakın bana bakma ''diye tembih etti.kuzum benim.fazla söze gerek yok.işte güz güllerimmmm...




 güzel bir hafta olması dileğiyle sevgiyle ve saygıyla kalın...

5 yorum:

  1. Bu karamsar ortamda bu güller, çiçeklerden pozitif enerji depoladık. Öğretmenleri ne güzel bir ödev vermiş bravo. Tam da zamanı her yer sonbahar yaprakları dolu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef yaşanan olayların acıları yüreğimizde ve ülkemin geleceği için çok dua ediyorum.umarım evladlarımda bu güzel ülkenin tüm güzelliklerini yaşayarak büyürler.öğretmenimiz çok duyarlı ...şanslı olduğumuzu düşünüyorum bu konuda.

      Sil
    2. evet maalesef yaşanan olayların acıları yüreğimizde ve ülkemin geleceği için çok dua ediyorum.umarım evladlarımda bu güzel ülkenin tüm güzelliklerini yaşayarak büyürler.öğretmenimiz çok duyarlı ...şanslı olduğumuzu düşünüyorum bu konuda.

      Sil
  2. Beton şehirlere alıştırdılar zorla şimdi bir de orman arazileri imara açıldı ne görecek bu yavrular ileri de bilmiyorum:((
    Anneciğine çiçek veren ellerini öperim ben onun, ne ilk ne de son olsun bu güller canım benim Rabbim ellerinizi ayırmasın

    YanıtlaSil
  3. maalesef canım bizi betona mahkum ettiler.şehir merkezlerinde binlerce ağaç kıyımı yapıp ufacık hobi bahçeleriyle bizi kandırıyorlar.Rabbim tüm anneleri ve çocuklarını ayırmasın.rabbim evlatlarımızı büyütmeyi nasip etsin.sevgiler.

    YanıtlaSil