24 Nisan 2015 Cuma

23-24 nisandan kar manzaraları

merhaba güzel dostlarım.farkındayım aylardır uzaktayım blogumdan ve sizlerden.çok şükür artık iyiyim ve aranıza dönüyorum inşaallah.bu arada çok güzel şeyler oldu hayatımda.üzücü ve hayatıma tecrube katan olaylarda yaşadım.en çok sevindiğim şey ankara üniversitesinin lisans tamamlama programını kazandım bölümümle ilgili.son yazımda bahsetmiştim.gelelim kar manzaralarına.malum insanlar gibi havalarında düzeni şaştı.nisanın son günlerine karla girdik.dün öğleye doğru hava böyleydi.
sonra bir güneş açtı ki karları eritti

 akşam ise tamda böyle bir hava vardı.resmen ocak- şubat ayında gibiydik
 sabah ise işte bizi bu manzaralar karşıladı...


hayat herşeye rağmen çok güzel bir günde dört mevsimi yaşadık böylece.bu arada üç aylar hepimize hayırlı olsun... sevgiyle ve saygıyla kalın.....

4 yorum:

  1. Canım benim , özletmiştin kendini öpüyorum kocaman ...
    bu arada hala şaşkınım havanın böyle olmasına yaz gelmedi..

    YanıtlaSil
  2. bende sizleri çok özlemiştim.bende çok şaşırdım.inşallah bahar gelir artık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. özledik güzelim:))
    mahvettik dünyayı onun da kafası karıştı canım benim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok özledim.maalesef canım maalesef.sevgiler

      Sil