25 Haziran 2014 Çarşamba

doğum günü hediyelerim

merhaba dostlar.23 haziran benim doğum günümdü.bir yaş daha yaşlandım...bu postu o akşam hazırlamayı çok isterdim ama yaz kursum açıldı ve ben yoğunluktan bitap düşünce bu güne sarktı.eşim iki yıldır doğum günümde bana sürpriz yapıp hediye alıyor.:))bu senede akşam üzeri elinde armine yazan bir çantayla eve geldi.bu çantayı kızım benden önce görünce ve sebebini öğrenince bastı ağıtı.hep bizim doğum günümüz oluyormuş neden ona hediye alınmamış v.s.kızımı zor güç bela ikna ettikten sonra ancak paketi açabildim.ve bu şaheseri görmedim tabiki.tezgahtar kız abla bu eşarba bakıyordu diye benim tarzım olmayan bir şey vermiş eşime.Allahtan sürekli alışveriş yaptığım bir yerdi de değişim imkanım oldu.böylece bu güzelliğe kavuşmuş oldum.bu sezonun ürünü olunca fiyat olarak biraz tuzlu tabi ama olsun demi.senede kaç kez doğum günüm var ki:)) 


gelelim kendi kendime aldığım hediyelere. kız kardeşim urfa da eğitim alıyor.orda eşarp fiyatlarının biraz uygun olduğundan bahsetmişti.bende kendisine sipariş verdim.ve bu güzellikler benim oldu.
 bu güzelliği eşarpcım hediye etti.diğer güzelliğin fiyatını da ayarladı sağolsun.
 bu eşarbın desenine hayran kaldım...
 bu ise her kıyafete uyar...tam yazlık renkler.canlı ve cıvıl cıvıl.
 eşarpların resmi geçidi.
 hemen yeni çantamla kombin yaptım bile.
işte böyle bir seneyi daha bitirmiş oldum.bu arada kızımda hediye yağmurundan nasibini aldı.bir sonraki postta yayınlamak dileğiyle sevgiye ve saygıyla kalın...

3 yorum:

  1. Hepsi birbirinde güzel ve cıvıl cıvıl renkler güle güle kullan hepsini yeni yaşın kutlu olsun nice uzun ve hayırlı yaşların olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım.güzel duaların için amin diyorum sevgiler.

      Sil
  2. Ah tatlım iyiki doğmuşsun bak hiç haberimyoktu doğum günün olduğundan . İyi ki tanımışım seni , her şey gönlünce olsun canımm

    YanıtlaSil