7 Kasım 2012 Çarşamba

bayrama dair....

bu gün işlerimi erteleyip oturdum pc nin başına ve taradım bayram resimlerini.biraz hüzünlü fotoğraflar çoğunluktaydı.sevdiklerimizle de güzel anlar paylaştık tabii...ama kentsel dönüşüme yenik düşen çocukluk anılarımla dolu mahallemin uzaktan görünümü hüzün verdi bana....
bu fotoğrafta babamın büyüklerinin yaşadığı ve yıllara yenik düşen  mahalle göre kasabası girişinde...afat evler denilen  bölge..

 önceden burada kuruluymuş göre kasabası.şimdi biraz daha ileride.burada da oturanlar varmış ama gidip görmedim.ağaçlar yol boyu çok güzellerdi..
 bu da göre deki akrabalarımızı ziyaretten dönerken.
 annemlere  ziyaretimiz akşam oldu...canım annemin çok çok lezzetli kadayıfını ve böreğini afiyetle tükettik..ellerine sağlık canım benim.rabbim seni başımızdan eksik etmesin.
 ve bizimle birlikte gelen bu güzellikler kayınvalidemin bahçesinden.gönlüne sağlık makbule anne....
 kasımpatıları güzün en canlı ve en güzel renklerindendir benim için ve de en güzel kokularından....
devamı gelecek.sevgiyle ve saygıyla kalın.

12 yorum:

  1. Dolu dolu bir bayram geçirmişsiniz canım.
    Çiçekler şahane.
    Tüm fotoğraflar pek güzel.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.çiçeklerin bahçedeki duruşu daha bir güzeldi ama aceleye geldi çekemedim.sevgiler.

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL FOTOLAR BAYILDIM :)))
    ÇİÇEKLER DE ÇOK GÜZEL...

    YanıtlaSil
  3. Hiç bir şey eskisi gibi kalmıyor,benide duygulandırdın:) Çiçekleri bende çok beğendim,renkleri ne güzel. Hayat kısa,sevdiklerimizle geçirilen zamanların kıymetini bilmek gerek :) sevgiler canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten zaman çok kısa.gidenlerin ardından yaslara bürünüyoruz.yanımızdaki insanların ve ya eşyanın birgün yitip gidebileceğini unutuyoruz.herşey yanıbaşımızdayken kıymetini bilmeyi nasip etsin rabbim sevgiler.

      Sil
  4. hüzün de verse arada güzel anılar saklıdır oralarda. harika kareler. çiçeklerine bayıldım. sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çocukluğumu geçirdiğim mahallenin evin yıkılması çok acı verdi bana...sevgiler.

      Sil
  5. Çoğalan nüfus, devamlı teknolojik gelişmeler, maddi kaygılar yüzünden maalesef her şey değişiyor. Sizin eskiden yaşadığğınız yerlerin değişime uğraması da çok normal. Çok güzel fotolar paylaşmışsınız, özellikle kasımpatılar süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet .değişimi severim aslında.düzeni bozulmuş yıkılmış evler tamir edilemiyorsa ve tarihi değeri yoksa yenilenmeli..ama benimki biraz yaşanmışlıkların elimden alınmış gibi hissedişimden olsa gerek.sevgiler.

      Sil
  6. Bende çocukluğumun geçtiği yerleri özlemle anarım ama seninki kadar olmasa da her seferinde değişmiş buluyorum bu da beni üzüyor Mihrimah.Kasımpatılar ise içimiaçtı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir şeylerin değişip anıların geçtiği yerlerin tamamen yıkılması çok üzücü...mutlaka değişmeli ama..bakalım artık hayırlısı...kasımpatılar beni benden alıyor her defasında.gidip gelip kokluyorum.sevgiler.

      Sil