22 Mart 2012 Perşembe

karmakarışık

bugün karmakarışık bir gündü sevgili dostlar...ne hissettiğimi ben bile bilmiyorum.dün başlayan hafif öksürük bugün rana efnanı perişan eden bir boğaz enfeksiyonu olarak bize kötü bir sürpriz yaptı 4 çeşit ilaçla eve döndük aile hekimimizden.birde buna rana efnanın doktor fobisi eklenince muayene oluncaya kadar akla karayı seçtik.allahtan doktorumuz çok anlayışlı birisi.ben doktor değilim korkma dedi doktor gelene kadar senin kalbini dinleyelim boğazına bakalım dedi sonra kızıma kendi kalp atışlarını dinletti.rana efnana hediye verdi konuştu.çok şükür kuzum rahat bir nefes alarak çıktı ordan...bende hastalığını unutup mutlu oldum kısa bir sürede olsa...ay uzun oldu demi...sonra eşimin bir arkadaşı sipariş vermiş A 101 isimli mağazaya gittik..çiçek toprağı ve saksı aldı eşim arkadaşına.ve ben de bu güzelliklerii....
tabi ki tohumlar yeni eve taşınınca ekilecek inşallah..

 eve gelince baktım ki rana efnan dün aldığımız caillou muayene ediyor.doktorun kendisine söylediği güzel cümleleri de söylemeyi ihmal etmeyerek.
eşim işe gidince evde kolileme işine başladım.arada komşuya çay molasına çıktım...rana uyudu. komşumun içine sinmemiş kısacık çay molası eşim işten gelince yeniden çıkmam için ısrar etti.4. kata in çık..koli yap.yemek yap.çamaşır ....ne ararsam var olan bu gün sağlıkla bitti çok şükür..benden haberler böyle dostlar sevgiyle ve saygıyla kalın...

7 yorum:

  1. oyyy öncelikle geçmiş olsun...

    vedeee kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. MAŞALLAH ÇOK HOŞ CANIM
    PAYLAŞIM HARİKA
    :))

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun şu aralarda bir hastalık salgını var heryer de ayrıca şu doktor korkusu demekki her çocukta var benim büyükte hiç sevmez muayeneden geçtim hastaneye dahi götüremiyoruz :(

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun. Bu ara bütün çocuklar hasta, havalar yüzünden korumak zorlaştı. Genel olarak bir kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Canım,kuzuna acil şifalar sana da kolay gelsin,sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, blogun muthis, takibindeyim, senide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com ;)

    YanıtlaSil
  7. malesef çiçek resimlerini göremiyorum:(( ama geçmişler olsun arkadaşım.

    YanıtlaSil