22 Temmuz 2012 Pazar

lütfen dikkat...

sevgili dostlar merhaba..bir önceki postumda internet şirketlerinin bize yaşattıklarından bahsedeceğimi söylemiştim...bu macera birkaç ay öncesine dayanıyor...eşime gelen bir telefonla...özel bir internet şirketi  şu an ödediğiniz faturanın yarısını ödeyin hemde telefon faturasından kurtulun diye bir kaç gün boyunca eşimi aradı..bu ısrarlı aramalar sonunda eşim bu şirkete abone oldu...ama gelin görün ki  diğer şirketle olan sözleşmemiz bitmediği için ceza ödedik bir güzel.ay sonunda yeni üye olduğumuz şirketten ise kota aşımı adı altında bir güzel kazık yedik...eşim hemen iptal ettirmek istedi..ama karşımızda muhatab yok ...bu arada ev taşıma girdi işin içine.bir ay daha sarktı bizim iptal işi.günlerce aramalarımız sonunda iptal ettirdik.ama o da ne.bu şirkette sözleşme bitmeden iptal ettirdiniz diye güzel bir fatura yollamış...kısacası kar edelim derken bir yıllık internet faturası ödemiş olduk boşu boşuna...siz siz olun ısrarlı telefonlara cevap verirken iyi düşünün....:(((((
herkese hayırlı ramazanlar....sevgiler

16 yorum:

  1. çok garip bir zincir olmuş bende ttnet iel sözlememizin bitmesini bekliyorum:) aslında ttnet den mennumun ama pahalı sanki be ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde ttnet abonesiydik.net limitsiz tarifesine telefon ücretiyle ve tvbu dahil 80 küsür ödüyorduk.biraz rahatlayalım derken böyle birşey oldu...umarım hiç sorun yaşamadan halledersiniz.şirketlerin adreslerine bakın sadece posta kutusu veriyorlarsa sorun çıktığında muhatab bulamıyorsunuz..bizde öyle oldu.sevgiler

      Sil
  2. geçmiş olsun.. paylaşımınıza teşekkürler.. zira hepimizin başına gelebilmesi muhtemel bir olayı paylaşmışsınız.. bizim de anlaşmamız eylülde bitecek vınn'la.. şimdiden araştırmalara başladık.. hayırlısı inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlısı olsun inşallah.umarım böyle sıkıntılar yaşamadan en uygun olanını bulursunuz sevgiler.hayırlı ramazanlar

      Sil
  3. Aaaa! Çok geçmiş olsun canım.
    Uyardığın için teşekkürler.
    Mutlu pazarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım..umarım hiç yaşamazsınız böyle olaylar sevgiler

      Sil
  4. Geçmiş olsun . Geçen haftalarda bilinen bir şirket tarafından (t ile başlıyor.)defalarca rahatsız edildik . Şu an ödenen faturanın iki misli fiyat ödeyip kotamı yükseltilecekmiş neymiş. Eşim başedemedi topu oğluma attı,çocuk konuştu kabul etmedi. Çünkü gerek yok. En son aradılar,dedimki bir yıl sonra interneti kapattırıcam.Hem daha önce kabul etmeyeceğimizi defalarca söyledik.Ve siz sürekli rahatsız ediyorsunuz. Birazda kızgınım. Haklısınız hanımefendi dedi kızcağız oda emir kulu sonuçta. Neyse sonuç olarak biz kazandık bir süre umarım rahatsız edilmeyiz:) tekrar geçmiş olsun canım,hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı ramazanlar canım.malesef çok ısrarcılar bir kere yok demek yeterli gelmiyor.hayırlısı bakalım.

      Sil
  5. keşke hiç oralı olmasaydınız:(( bizde her seferinde ilgilenmiyoruz deyip kapatıyoruz.
    geçmiş olsun canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çoğu zaman cevap bile vermiyorum veya kapatıyorum ama eşim sağolsun kimseyi kırmama gibi bir huyu var dinler.en sonunda böyle olaylar yaşarız maaalesef.sevgiler

      Sil
  6. CANIM YAAAA BİZİDE NE ÇOK ARIYORLAR ŞAŞTIM KALDIM...
    GEÇMİŞ OLSUN...HAYIRLI RAMAZANLAR...

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun canım...
    benide arıyorlar ısrarla ama ben en büyük kazığımı türk telekomdan yedim...
    8 yıldır inretnet abonesiyim ama banada acımadılar :))
    yani hiçbirine güven olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iş menfaatlerine gelince hepsi aynı.abone yapabilmek için kırk takla atıyorlar sonrası malum.sevgiler

      Sil
  8. Buna müşteriyi kazıklamak denir aynen bizim de başımıza geldi yapmamız gereken şu bu şirketleri cezalandırmalıyız eşe dostu söyleyerek :)

    YanıtlaSil
  9. hoşgeldiniz.aynısıyla katılıyorum ve gücüm yettiğince herkese söylüyorum şirket ismini.sevgiler.hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil